lördag

Gårdagen bestod av sköna tjejer och en liten pojke. Vi drack lite cider och vin och kvällen slutade där den alltid slutar, mcdonalds. Jag, Nathalie, Hampus och Linnea tog taxi hem till N och H och tittade lite på Dear John, men vi somnade alla fort. Emmy kom vid tolv, vi alla var halvfräscha. Vi slängde på lite smink, förutom Linsen, och åkte ner till staden och åt nachotallrik. Efter det åkte vi hem igen, det blev lite kortspel och sedan till Maxi och skjuts hem. Ikväll lutar det åt att vi kör ikväll igen. Nu ska jag grilla med familia och sedan fixa iordning mig lite tills de kommer och hämtar upp mig igen.

Ciao



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

naaaj varför tar alla den fräscha bilden på mi da? :D

2010-06-01 @ 00:55:19
URL: http://linnets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0