lördag

Igår var jag vi hemma hos August och drack te och spelade lite kort. Med vi menar jag mig själv, Elin, Klara, Lukas och August. Efter någon timme gick jag, Elin och Klara gick hem till Elin och åt mackor och drack lite mer te. Vi satt uppe till halv fem och pratade. Skrattade en del också! Idag har jag varit på roadtrip på landet med mamma och Robban. Hemse, Burgsvik och lite andra ställen har besökts. Fråga mig helst inte varför. Nu är jag hemma iallfall. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag, mamma och Robban hem till Tove och grilla lite och efter det får jag se vad jag hittar på. Det lutar åt att spela kort och dricka lite vin med lite tjejer.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0