söndag

Gårdagen var tänkt som en festlördag, men icke. Men den var mysig anyway. Jag var ute på en promenad med Elin, det var kul att träffa henne. Efter det träffade vi August och Carl och Elin var tyvärr tvungen att gå hem så jag hängde med dem ett tag. Vi träffade Alex och sen gick vi till Olearys. Det funkade väl i en kvart innan vi blev utkastade, hoho. När klockan slog tolv så sjöng de för mig. Vi gick till Calle och stog utanför honom och pratade med lite grapps. Sen blev det vandring hem, fick sällskap hela vägen av Alex och Wallen ringde och sa grattis minst 30 gånger.
Nu har jag precis fikat med pappa, Robin, Sara, Jim, farmor och farfar. Jag fick pengar av dem, thanks a lot. Om en stund ska jag hem till mamma och äta födelsedagsmiddag, öppna mer paket och äta ännu mer tårta. Awesome.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0