lördag

Igår var först jag och Elin hos Johan med honom, Tim och Rasmus och spelade fifa. Efter någon timme gick jag och E hem till Ceasar. Vi var där i några timmar tills jag, Elin, Lukas och Axel gick hem till Lukas. Vi såg på film och småsomnade. Jag och Elin gick hem till henne vid halv fem eller något.
Idag hämtade mamma mig vid nio, åkte hem och åt frukost sen gick jag och la mig och nu vaknade jag precis.
Tänkte hoppa in i duschen och sen börja småfixa mig lite. Ikväll tänkte vi småfesta lite. Hörde just precis att det ska vara fest i Svajde också, mitt över gatan för mig. That's nice. Eller, kanske inte. Dit ska vi inte minsann. Kanske en småstund, känns så lockande när det är så sjukt nära. Men nje. Förresten har jag lite bloggtorka.

HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0