torsdag

Datorsladden har äntligen kommit och jag är väldigt lycklig över det. Har suttit och läst lite bloggar och kollat face i ett tag nu för att uppdatera mig själv lite om vad som har hänt. Inte speciellt mycket kom jag fram till. Gårdagen var det jobbigaste jag någonsin upplevt i hela mitt liv. Friluftsdag. Vi cyklade från skolan till tofta. Jag, Nathalie och Victoria kom en timme försent både dit och hem. Kvällen var däremot mysig. Jag, Vickan, Rebecca och Erika såg på film hos Erika. The perfect getaway såg vi, kan absolut rekommendera den. Idag var det onödig skola, eftersom vi inte gör någonting på våra lektioner, och efter det blev det en liten stadsrunda med Nathalie. Vi letade present till Hampus eftersom han fyller år imorgon. Tillslut köpte hon en helt magnifik present till honom. Jag kommer spendera all min tid hos dem numera. Nu ska jag äta hemgjord pizza.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0