impossible

Igårkväll åkte jag, mor min, bror min och Robban, helt oväntat, hem till Tove och Mattias på middag. Det var trevligt. Min familj åkte hem utan mig faktiskt, jag stannade där och umgicks med T och M och deras barn en liten stund till. Efter det så gick jag till Augustus och sov där. Jag tog bussen till skolan imorse. Det roligaste under denna skoldag var nog, även helt oväntat, gymnastiken faktiskt! Vi dansade då jenka och bugg. Jenkan slog nog allt då jag fick ett hemskt skrattanfall, och även fick leda hela ledet med klassen. Efter skolan blev det en snabbis på staden, fick inte med mig något hem. Köpte däremot en mascara på Ica Maxi, den här som vibrerar. Har varit riktigt eskeptisk mot den tidigare, men bara att hoppas på att den är superb. 
Om ni väldigt gärna vill veta så har jag har också blivit laktosintolerant tror jag och imorgon börjar min praktik på La Vié! Wish me luck.

That's that, and goodnight!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0