fredag

Drömde att jag försov mig och cleaver me vaknade och trodde att det var på riktigt slängde mig upp ur sängen. Började klä på mig, slängde en blick på klockan och såg att den var tio över fem. Typiskt mig. Började klockan nio, det stog två gubbs ,varav en hade tuttar, och pratade om prao och sådant. Jag och Nathalie fick ett sånt hemskt skrattanfall. Efter det slutade vi vid elva. Vi gick till stan, jag bytte lite saker och köpte en kavaj. Har precis testad den, är inte säker på den ännu. Nathalie åkte hem, jag träffade Elin och vi fikade hemma hos henne. Har saknat henne, eftersom hon har varit i Indien ett bra tag. Har träffat August ett antal gånger idag också. Ett ganska ointressant inlägg.

That's all for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0