123

Gårkvällen var väldigt trevlig! Vi var hemma hos Sermed med några gamla godingar som jag inte har umgåtts med på länge! Fick prata lite minnen och hade jättetrevligt. Grattis i efterskott än en gång Sermed min sköna. När jag och Tova kom hem till henne låg vi och pratade och skrattade lite och sen slocknade vi. Idag gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma och hämtade mig. Har precis duschat och nu ska jag välja kläder till ikväll. Det var egentligen tänkt att vi skulle fira en väldans trevlig tjej vid namn Veronika, men det blev tyvärr inte av. Men grattis till dig! Så istället blir till att umgås med några tjejer hemma hos ännu en jättetrevlig tjej. Det blir säkert, som jag brukar säga, awesome.

Bilder kommer inom kort från gårkvällen.
Have a nice evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0