snodde av empan

Förväntar mig inte att någon ska orka läsa

Vilken svordom använder du mest?
 fan eller helvete 
Äger du en iPod? actually not
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? ingen just nu
Hur många resväskor äger du? vad räknas som resväska?
Använder du flip-flops? nejnejnej
Var köper du dina matvaror ifrån? jag köper aldrig själv 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror sig på 
Vilken var den senaste filmen du såg? dont remember
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? en vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? riktigt jävla mycket kläder
Har någon någonsin kallat dig lat? ja 
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? va 
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? har ingen jävla aning just nu
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? okej
När var senast någon stötte på dig? idag
Vad åt du till middag senast? kyckling
Använder du huvtröjor? händer väl
Kan du vissla? jag är bäst på det
Vem var den senaste som ringde dig? august
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? vet inte 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? självklart, det är gotland
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0498
Tittade du på tecknat när du var liten? ja, i still do 
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? gallerian då eller?
Hur många syskon har du? två
Är du blyg inför det motsatta könet? beror sig på
Vilken film kan du alla replikerna till? snygg, sexig och singel och titanic
Äger du några band t-shirts? noooooope
När flög du senast? två månader sen eller något, första gången, he
Hur många stolar står kring ditt köksbord? sex
Läser du för skojs skull? ja, harry potter!!!!!!!
Pratar du några andra språk? kan några ord på tyska
Diskar du din egen disk? verkligen inte
Har du gråtit offentligt? ja
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? som vad
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? ja
Kan du kasta macka? lite halvt
Har du någonsin varit på Jamaica? nej
Vad har du med dig in på bion? coca cola och popcorn
Vem var din favoritlärare och varför? bosse, han var tuff
Har du dejtat någon av en annan religion? inte dejtat direkt, men sermed är ju turk, så ja, halvt
Vad har du för väder? snö
Har du en blogg? ...
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? tyst
Gillar du att flyga? nja, jag gillar det inte, och jag hatar det inte
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? charmiiiiii
När sov du senast på golvet? ingen aning
Vilken är din favoritdrink? ingen aning där heller
Gillar du din boende-situation? kan jag inte påstå
Vilken är din mammas hemstad? sollentuna
Din pappas hemstad? sollentuna
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 76 
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? sometimes
Vilken är din favoritfrukt? vet inte, mango kanske
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej, jag vet inte ens vad kalorier är
Hur gammal blir du nästa födelsedag? sjutton
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? händer
Tror du på liv på andra planeter? ingen aning
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? är väl som vanligt, mamma
Tror du att Gud är man eller kvinna? jag vet inte, och jag bryr mig inte så jättemycket
Vad var det senaste du åt? en apelsin
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? det är olika, men oftast motsatta faktiskt
Hur valde dina föräldrar ditt namn? dont know
Gillar du senap? på vadå? inte på korv, jag hatar korv
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? okej
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej fyhelvete
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? vet inte
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nej
Tycker du om att krama folk? ja
Skulle du säga att du är trendig? nja
Äger du en digitalkamera? en trasig och en utan sladd, så värdelösa båda två
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? öh, lauren conrad
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? yes it does!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? en, men den kommer jag inte ihåg
Tycker du att du är attraktiv? inte just nu
Vad är du allergisk mot? getingar......... och myggor...........
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? pungen
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? va

Kommentarer
Postat av: TTThim

Thim läser igenom allt direkt! och :

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? öh, lauren conrad

jag har faktiskt jämfört dig med henne, vet inte om jag sagt det till dig men till Oliver iaf :d

2010-02-22 @ 14:46:16
Postat av: Anonym

Har du? nej jag har bara hört nathalie säga det! men vi är inte ens lika :)

2010-02-22 @ 21:53:10
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0