lördag

Sen mitt senaste inlägg har jag bara sett på Vänner. Det är nu ett avsnitt kvar av säsong ett som jag håller på att se just nu! Kvällen ser ut att bli lugn. Om en stund kommer Jim hem, och han är söt och har sprungit förbi Mcdonalds och köpt med mat till mig. Efter det ska vi nog gå till affären och köpa lite chips med dipp och kanske se på melodifestivalen ikväll. Usch, vi låter som ett gift par.

P.s
Har nu fått erbjudanden till två sommarjobb. Tror jag vet vilken jag ska välja. De kan skatta sig väldigt lyckliga.



Kommentarer
Postat av: THIMYO

shiiit, inte läst på länge. får läsa ikapp lite :D din bästa läsare is back!

2010-02-20 @ 19:41:09
Postat av: Anonym

det tycker jag verkligen!!!!

2010-02-20 @ 22:31:50
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0