life has just begun

Jag har aldrig varit så trött i skolan som idag. Kom hem igår vid tio eller något, åkte in till stan i en timme och pratade lite med A. Kunde inte somna fören vid halv två eller något. Gick hem någon gång vid lunch, hem till en riktigt nice hot piece of ass girl. Vi pratade lite skit och åt. Tyvärr hann jag inte vara där så länge, kände att vi hade mer att prata om, och mer att äta också för den delen. Nu har jag precis duschat, tänkte äta kärleksmums och tycka synd om mig själv en liten stund innan jag ska sova.

Puss


Kommentarer
Postat av: THE nice hot piece of ass girl

nice hot piece of ass girl ! undra vem de kan vara ;)

2010-02-01 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0