TORSDAG

Kom hem igår, hängde lite med Elin, Thim och Johan på kvällskvisten. Sen hämtade mamma mig, hon pussade lite på mig och sen fick jag komma hem och pussa på min hund, han hade tydligen inte saknat mig lika mycket som jag har saknat honom.. Idag har jag haft nationellt prov, gick helt sjukt dåligt. Kommer inte ens ihåg frågorna eller svaren, var för trött. Fick iallfall träffa mina tjejer idag!! Efter fikade jag, Nathalie, Victoria och Nikki på ringduvan. Efter kollade vi i lite affärer och sen blev det kaffe hos Vicke. Sjukt skönt att vara hemma faktiskt. Imorgon ska jag sova ut och sedan ska jag baka med Elin, Thim och Johan och på kvällen blir det superfest. Ehe.

Pusssseeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0