LÖRDAG

Nu ligger jag hemma på Gotland igen. Jag suger på att uppdatera min blogg, men har varken tid, lust eller ork. Igår var en helt sjukt oklar kväll. Jag, Emmy och Ida drack lite hemma hos Emmy och sen vet jag inte vad vi höll på med. Vi är sköna helt enkelt. Jag pallrade mig hemåt sjukt tidigt imorse, och fick vänta utanför Emmy i en timme för att ingen av dem ville öppna. Sov till två, tog farväl av Ida som jag träffar nästa gång i februari, jag och Emmy packade och att ta sig till båtbussen var det värsta jag har varit med om. Sjukt tungt, svettigt och alla påsar gick sönder. Båtresan var också ett helvete, gungade en del. Dock skrattade jag tills jag dog med Emmy.

Till dig Winther.


Kommentarer
Postat av: Emmy

hahah varför har kalfläck inte lagt upp den bilden som ny profilbild på fb??? as bra bild ju!

2010-12-20 @ 14:52:11
URL: http://nattstad.se/emmywin
Postat av: Rebecca

haha jag veeeeeeet, hon blir så bra på bild

2010-12-20 @ 19:47:41
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0