onsdag

Jag har numera ingen dator. Laddarsladden är helt ny, men har ändå lyckats gå sönder. Därför kommer jag att skriva mindre ofta, men en ny dator ska inköpas den här eller nästa vecka. Igår var första skoldagen, vi var där i ungefär en timme och fick våra scheman och lite information. Jag är riktigt nöjd med schemat faktiskt. Efter skolan åkte jag hem och somnade i soffan så jag hade lite troubles med att somna på kvällen. Som tur var frågade Vickan om jag ville vara med på bilkurragömma. Bra sätt att fördriva tiden. Idag är vi lediga och jag sitter hos Nathalie och tittar på när hon sover. Egentligen skulle vi varit hos Vickan vid den här tiden med filmer, godis och massa gotte men tydligen är jag den enda som är vaken av oss tre. Ni två är riktiga svikers!

Fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0