söndag

Vi tog båten vid halv fyra i fredags istället. Vi var på en slags fest först, om man kan kalla det för fest. Sedan direkt till båten. Vi kom fram vid halv åtta till Stockholmo, vi åt lite frukost och sedan gick vi först i lite affärer och sen åkte vi till Grönan. Jag är halvnöjd. Jag hann åka det mesta jag ville, men är besviken för att jag aldrig hann samla mod till fritt fall och uppskjutet. Vi fick se lite celebrities också, dock lite b kändisar tyyyyp. Vi gick tillbaka och åt lite, köpte godis, åkte buss till båten och sedan båten hem. Jag har ungefär varit vaken i 53 timmar, har kanske sovit en och en halv timme. Bra jobbat. Nu ska jag vara social med mamma, hennes bbf och hennes barn. Imorgon, eller i övermorgon, har jag hört talas om kräftskiva, alkohol och förbannat snygga tjejer. Då kör vi bruuuds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0