måndag

Sjukt trevligt med ett fungerande internet igen. Min sladd är ännu trasig och ingen ny dator har heller blivit köpt. Jag har absolut ingen aning vad jag har gjort de senaste dagarna. Just nu är det väl skolan jag fokuserar mest på, erkänner väl att det är lite småroligt i början. I lördags bjöds det på festligheter och denna lördag som kommer blir det ännu mera festligheter. Då ska Nathalie firas bigtime. Och idag har jag varit med Elin, vi har gjort det vi brukar göra liksom, äta. Jag funderar på att gå och lägga mig typers nu. Läsa några kapitel ur Elsas mode, som jag förövrigt absolut ääälskar, och sedan sova och få många timmars sömn. Fan vad trevligt.

Pusssee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0