torsdag

Min näst sista praktikdag var faktiskt ovanligt okej? Sprang hem till Elin efteråt, vi gick och köpte glass och gick en promenad. Blev lite småkoll i affärer också eftersom det var kvällsöppet idag. Efter det hämtade mamma upp mig så var vi på möte med hela klassen och föräldrar. Jag har faktiskt ingen aning om vad vi gjorde där eller vad vi kom fram till. Ett helt onödigt möte enligt mig!

Jag struntar i det just nu och försöker tänka på hur jag ska göra imorgon. Vi börjar med att grilla hos Nathalie, sen är planerna att ta sig ut till tofta på något sätt och sedan buss in till stan igen. Har nog aldrig varit så stressad någonsin, eller jag är mer lite lost. Behöver någon som tar hand om mig, en gentleman. Faktiskt. 
Imorgon är min sista praktikdag, hoppas jag får sluta tidigt för då blir hela dagen räddad helt enkelt. Nu ska jag sova så att jag är utvilad tills imorgon.



 valborg förra året ba


Kommentarer
Postat av: TTTTT

OH SOET

2010-04-30 @ 23:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0