söndag

Igår såg jag först på Elins musikal med hennes mamma, syster och någon, den var riktigt bra faktiskt! Stannade kvar och pratade med Elin ett bra tag innan jag gick vidare till Nathalie. Älskar hennes nya lägenhet, för jävla snygg ba. Jag, Nathalie, Hampus och Emmy drack lite vin innan vi gick vidare till en floppfest. Där blev det lite för mycket och resten av kvällen är helt borta. Ber verkligen om ursäkt till de personerna som var med.

Vaknade på Nathalies golv imorse, hängde där en stund innan mamma kom och hämtade upp mig. Vi köpte glass, åkte hem och satte oss på baksidan i solen. Ikväll ska jag äta pangmiddag här hemma och försöka plugga lite matte. Nu taggar vi till valborg också.

PUSS



 kissie?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0