-

Det blev en promenad förrut med Tova, Kraften och deras hundar. Fick mig ett riktigt gott skratt också! Har faktiskt pluggat också, dutti. Nu sitter jag och ser på Tyra & Bella show, ganska meningslöst. Har gjort en deal med mig själv att börja gå ut och gå varje dag, minst 45 minuter. Förra året var jag duktig och var ute och sprang varje dag i minst två veckor, sen blev jag lat och slutade. Men nu ska jag verkligen göra det. Är TTT till nästa helg också, kommer bli riktigt roligt hoppas jag. Om det misslyckas har jag ju alltid valborg att se fram emot. Nu ska jag göra situps till jag dör.

HEDA


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad har du pluggat för nå?!

2010-04-18 @ 19:33:10
URL: http://nathaliejo.blogg.se/
Postat av: t to the önT

du är sjuuukt jävla assnygg !

2010-04-19 @ 18:10:19
Postat av: Anonym

TÖNTEN, du är snygg din jävel

2010-04-19 @ 20:26:28
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0