vad sa du att?

Vet inte när jag senast skrev? Vi var iallfall lediga igår, för det var typ utvecklingssamtal hela dagen för vår klass, men jag gick inte för mamma kunde inte så det blir nästa fredag för mig. Jag var iallfall och fikade med Elin på ringduvan, sjukt längesen jag träffade henne så det var mysigt! Sen fikade vi lite till med Erika och Andrea. Sen åkte jag hem och sen tillbaka och träffade August, sen resten av kvällen var vi med Love, Simon, Lukas, Axel och Calle hemma hos Calle. Vi såg på film och sen gick alla hem, och jag måste säga att alla de grabbarna har rustningar av plast. Jag säger också grattis till Simon igen som fyller år idag. Kom hem typ halv två sen somnade jag dirrrrrrrrrrr. Idag har jag varit på stan med Tova och hennes lillasyster Tilda. Vi kollade modevisningen på adelsgatan, och gick runt och kollade i affärer. Det var mysigt faktiskt. Nu är jag hemma hos Tova, snart kommer Robban och hämtar mig. Så ska jag hem, duscha och äta. Sen hoppas jag på fest ikväll

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0