torsdag

Efter skolan följde jag med Tova till tandläkaren, sen åt vi lite på mcdonalds eftersom jag bara hade ätit en kanelbulle på hela dagen, not nice. Nu sitter vi iaf i mitt vardagsrum uppe, vi har varit och handlat och lagat mat och allting, kyckling, ris med sås! Det blev faktiskt lyckat, och väldigt gott. Mamma har varit och lämnat massor av mat också som jag ska ha i några dagar, tack för det. Imorgon är det skola, och vi har datakunskap och sen ska jag och Nathalie gå till bokia och "låtsas" att vi är intresserade av något där, en läxa vi har så ska vi skriva upp hur personalen är och så. Sen slutar vi, skönt som fan. På kvällen blir det paryparty, taggad som fan. Nu ska jag göra en kopp te, ta bort sminket och sen ska vi försöka sova.

puss



 

 


Kommentarer
Postat av: thim.

avokado med någon sorts dipp såg ju hur gott som helst ut till middag ;-)

2009-09-12 @ 02:52:47
Postat av: thim.

avokado med någon sorts dip såg ju hur gott som helst ut till middag ;-)

2009-09-12 @ 02:53:00
Postat av: ajda

var visst lite trött när jag skrev det där;x

2009-09-12 @ 02:53:47
Postat av: Anonym

resten står bredvid!

2009-09-12 @ 15:37:27
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0