söndag

Igår var det tänkt att jag skulle till Ceasar med några, men det blev inte så. Istället drog jag hem till Nathalie, det var rätt kul. Sen blev det nattvandring till mcdonalds, sen blev jag lämnad på öster, August kom och höll mig sällskap, Carl och Alex kom dit, vi åt mat, August gick hem, Carl och Alex följde mig hela vägen hem, jag somnade. Kortfattat. Mamma kommer snart och hämtar mig, så ska jag hem och äta frukost, duscha och lite så. Sen måste jag egentligen plugga, men jag har inte med mig några böcker eller något, smart tjej? Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla min blogg

2009-09-27 @ 18:24:14
URL: http://jglunds.blogg.se/
Postat av: Melker

Fan langa upp lite mer bilder!:D

2009-09-27 @ 20:44:25
Postat av: Rebecca

jaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

2009-09-28 @ 11:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0