måndag

Har inte kunnat skriva någonting för jag har varit hos mamma sen igår, och internet där funkar ju som sagt inte så bra. Gjorde inte så mycket igår, jag och Andrea åt frukost ute, såg på film och sen städade jag lite innan mamma kom och hämtade mig. Sen på kvällen såg jag någon film på tv som var inspelad på gotland, rätt kul. Det hade varit en bok från början, den du inte ser heter den. Gick och la mig rätt sent, så jag har varit rätt trött idag. Skönt att vi slutar tidigt idag då, 20 över 1. Lektionen i turism har precis börjat.. tråkigaste ämnet typ. Efter skolan ska jag nog gå hem till pappa och vänta på att mamma ska hämta mig. Ska sova där idag också, sen imorgon ska jag till pappa igen, så sjukt skönt att bo ensam hemma. Skriver kanske när jag kommer hem till pappa

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0