lördag

Gårkvällen var rolig faktiskt, vi var hemma hos moi och festade lite. Vi skulle också ha spelat guitarhero men Sermed orkade inte koppla in det tyvärr! Efter en stund var det fullt och jag kände att jag började tappa lite kontroll, så alla gick till mcdonalds och åt. Efter det var det en vandring hemåt igen. Andrea och Elina däckade i min soffa, Daman och Emmy hade redan däckat i min säng och jag och Tova däckade i "sängsoffan" uppe. Gud vad skönt det var att äntligen få sova.

När vi vaknade här imorse, Andrea, Tova och jag (de andra hade gått) så började vi städa direkt. Det börjar faktiskt se ut lite som det gjorde innan här hemma, skönt. Inget är förstört och inget är snott, eller .. jag hittar inte mina glasögon :( har ingen aning om vart de är någonstans. Ska fortsätta leta så hoppas jag att de kommer fram. Nu är det bara jag och Andrea kvar här, Andrea sover på soffan skulle jag tro och min mamma kommer snart och hämtar mig, så äter jag där sen åker jag tillbaka hit och fortsätter städa. Sen kanske jag stannar kvar här hemma hela kvällen själv och bara tar det lungt och ser på film. Nu måste jag gå ner och fixa lite till

puss.

bilder kommer senare, när de kommit upp på fejjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0