igår

Ska skriva om igår först! Var i skolan, hem, sminka mig, åkte in till stan och träffade Sermed, så gick vi hem till Ida och Bella, förfestade lite, sen gick vi hem till Nathalie som fyllde år! Där var det lite folk, så festade vi där tills grannarna klagade, så gick till mcdonalds och åt, träffade mer folk, sen gick vi hem till Lukas. Alla mina vänner gick typ, så jag satt i Lukas vardagsrum, kollade på när Wallen däckade i soffan, när August och Axel dansade. Sen var jag den enda som satt uppe till sex, då hämtade mamma mig eftersom hon hade varit och hämtat Jim för han slutade runt sex. Sen stupade jag ner i min sköna säng.

lite bilder också, enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0