datorkunskap

Nu har vi datorkunskap, den börjar egentligen tjugo i tror jag så vi sitter och kollar facebook nu! NICE. När jag slutar kommer Tova och hämtar mig på cykel sen ska jag följa med henne till tändläkaren. Ännu mer NICE. Sen ska vi köpa mat, så ska vi äta hemma hos mig, tagga för imorgon, se film och sova hos mig. Pappa har ju åkt iväg till spain i två veckor nu, så jag ska bo där lite ibland och ha lägenheten för mig själv, skönt som fan. Nu börjar typ lektionen, men jag skriver när jag och T är hemma igen

ciao

Kommentarer
Postat av: ThimMmmMEh

Oj Oj Oj, hemma ensam i en lägenhet.. då kommer jag o kraft på besök GRRR ;)

2009-09-10 @ 15:55:22
Postat av: Anonym

yeahright :)

2009-09-10 @ 21:26:18
URL: http://rrhs.blogg.se/
Postat av: THIM

vadå yeahright! vi borde fan se på film :-)

2009-09-10 @ 21:29:12
Postat av: Anonym

mayyyyyyyyyyybe baby

2009-09-10 @ 21:40:30
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0