lördag

Gårkvällen blev grymt rolig enligt mig själv. Jag och Tova drog aldrig till bowlinghallen, så jag drog till Nathalie där Emmy, Hampus och Andreas var. Vi förkrökade där ett tag, sen gick hem till min lilla Kraft. Var sjukt glad att träffa honom igen, har inte träffat honom på sjukt länge. Sen var vi iallfall där flera timmar, roligt folk och jag och Nathalie dansade for hours. Sen drog jag och Emmy till max med några och åt, sen blev det vandring hemåt. Helt sjukt vad kallt det var. Alex kom och höll oss sällskap också, trevlans. Sen kom vi till gråbo iallfall och porten till Nathalie var låst, så Emmy stog och banka på porten ett tag tills araberna next door kom och öppnade, de ville att Emmy skulle gå in och se tv och sova hos dem eller vad de sa? Vi gick iallfall upp till Nathalie, tänkte sova där men jag gick hem och Alex följde mig. Aja, rolig kväll var det iallfall. Ikväll vill jag bara ta det lungt, se film och äta godis! Får se om Kraften är ledig ikväll!!!!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH

2009-10-11 @ 21:33:34
URL: http://wemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0