fredag

Igår var vi först hemma hos Nathis, Ida och Veronika och förfestade med de tre, Amanda, Emmy, Hampus och Jack. Sen fick vi skjuts till sävefesten, det var kul! Det var meningen att jag skulle dansa där, det blev ju inget dans alls för min del, så jag är sur. Gjorde bort mig som FAN istället. Men kul hade jag ju såklart! Mamma kom och hämtade mig klockan halv två eller något, för hon kunde inte sova förens jag hade kommit hem, haha. Jag fick skjuts till Nathalie klockan sju imorse, gick upp klockan sex ... sjukt trött. Sen somnade jag i Nathalies soffa och sen vaknade jag 10 min innan vi skulle gå, så jag gick upp sminkade mig rekordfort och resultat är: crackhoe. Sen gick vi till skolan, köpte bullar och nu har vi engelska. Drömde att Jim kom hem också, var asglad, men inte det. Längtar tills London!!! Ska kasta mig över honom då.

puss/crack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0