tråkigt

PERSONLIGT
Vad heter du: Rebecca Hollingworth
Hårfärg: jag vet fan inte
Ögonfärg: blåa
Vart kommer du ifrån: gotland
Födelsedag: 7 mars

SENASTE PERSON SOM
Du sov med: Jacqueline kanske, eller Nathalie
Du fick sms av: August
Du ringde: secret
Som ringde dig: mamma
Du åkte till stan med: vet inte
Du kramade: mamma
Som skrev till dig på msn: vet inte
Du träffade: mamma
Du nuddade: mamma
Du pratade med: mamma
Du msnade med: Axel
Du skällde på: vet inte, mamma antagligen

DAGENS
Humör: uttråkad
Klädsel: mjukisbyxor och linne
Tid du kom hem: va? har inte varit ute?
Köp: ett halsband
Mat: tacos om 5 min
Smink: inget
Låt: Warning Sign - Coldplay
Måste: ut
Vill ha: allt jag vill
Fundering: varför alla är dumma i huvudet
Tråkigaste: mig själv
Längtan: Jim & London

LITE SAKER

Vad ska du göra under veckan: dont know
Hur går det i skolan: A S B R A
Har du pojkvän: nopeeeeee
Vad heter han: Nathalie heter han
Älskar du honom mycket: nej, lite
Hur är det med familjen: fett
Har du syskon: ja, två stycken
Vem är den yngsta av alla: jag
Värsta ovanor: äta allt jag ser
Svagheter: jag är bäst
Det första du tänker på när du vaknar: det jag drömde, om jag kommer ihåg det 
Antal piercnings: heheheheheheh, säger jag inte.

VÄLJ ETT
Coca cola eller fanta: coca cola
Sommar eller vinter: vet inte 
Choklad eller chips: choklad
Djurgården eller Hammarby: djurgården
Fc barcelona eller real madrid: tyst
Fdla eller bio: bio
McDonalds eller Burger King: mcdonalds
Mobil eller dator: båda två tack
Cider eller öl: cider

FRAMTID

Drömyrke: dont know
Vill du ha barn: ja, sen
Kommer du ha ett bra jobb: hoppas jag väl 
Kommer du ha körkort: hoppas jag också
Vart vill du bo: vet inte
Kommer du gifta dig: nja
Resa utomlands mycket: hoppas jag
Fortfarande studera: dont know

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Kysst någon: nej
Gråtit: nej
Köpt något: ja
Varit sur: ja
Varit ledsen: ja
Kramat någon: ja
Sagt "jag älskar dig": eh, nej
Saknat någon: ja
Varit sjuk: ja
Pratat bullshit om någon: ja
Kallat någon idiot: ja
Åkt buss/tunnelbana/pendeltåg: ja
Tittat på film: ja
Surfat: vart?
Smsat: ja

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
tyvärr ja
Sovit utomhus: i tält ja
Gråtit i skolan: ne
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: jaaa
Sett en död människa: nej
Druckit alkohol: ja
Använt droger: big fat no

jag är väl för rolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0