söndag

Gårkvällen blev ju typ rolig? Först var det ganska drygt men slutet på kvällen var rätt kul. Vi satt hemma hos Jack några stycken, efter några timmar cyklade jag och Nathalie till mcdonalds. Vi satt där och väntade tills Emmy, Hampus och Amanda skulle komma sen åt vi lite där. N, H och A gick hem efter en stund och jag skulle vänta på Emmy för hon skulle göra något och under den tiden så gick jag och träffade August och sen så mötte vi Carl och någon mer. Vi gick runt lite och pratade bara. När Emmy var klar tog hon en taxi hem och jag och Carl cyklade hemåt.
Just nu är jag sjuuukt trött, vill egentligen sova mera men då kommer jag aldrig kunna somna ikväll. Ska göra frukost nu, eller lunch kanske.

Puss, bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0