måndag

Var trögt att komma upp imorse. Tog bussen hem vid 23.50. Det blev inget finns i sjön, istället lyssnade vi på musik och spelade gitarr, eller han gjorde! Var väldigt otaggad på skola idag, kom upp vid fem över sju, men jag blev glad och är fortfarande glad eftersom jag fick reda på att vi inte hade någon turism så jag har slutade vid elva! Sitter hemma hos pappa och väntar på att mamma ska komma och hämta mig, så ska vi först till vera moda tror jag, ska köpa en tröja, sen hem till Follingbo. Då ska vi fika och jag ska läsa lite Harry Potter som jag btw snart har läst ut.

Nathalie = Awesome


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är awesome!

2009-11-30 @ 12:06:16
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0