måndag

Skolan var tråkig. Nathalie var ju inte där! Men Nadja räddade början av dagen iallfall tills hon också åkte hem. Fick sluta lite tidigare idag för de andra skulle göra prov, men det var bara för dem som ville ha vg eller g i turism. Men det vill inte jag för jag fattar ändå ingenting av det. Efter skolan gick jag till Nathalie, lämnade böcker, en tröja sen hämtade jag mina kläder som jag hade glömt där.

Nu är jag hos pappa, funderar på att sova en stund. Även fast jag har lovat mig själv att inte sova efter skolan, för då somnar jag aldrig på kvällen. Måste iallfall skriva klart min saga som vi håller på med på svenskan. Min handlar om en känd pepparkaka som heter Martin. Rätt söt. Ah, nu somnar jag på skrivbordet snart så jag går och lägger mig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0