lördag

Gick upp vid tio typ, åt frukost med mamma, duschade, fixade mig sen åkte förbi Nathalie och jag hämtade mina saker eftersom jag aldrig hann det igår, så mötte jag Tarre och fick jag tillbaka mina skor. Efter det åkte jag och mamma till stan, vi var där i några timmar och kollade runt lite. Hittade inte så mycket, la undan två tröjor på vera moda som jag ska fundera på. Vi tog en fika på ringduvan också som bestog av mackor, toscakaka, brownie och chailatte. Verynice. Efter det skjutsade mamma hem mig till pappa och nu sitter jag och kollar runt på facebook lite. Har inte en aning om vad jag ska göra ikväll, vill inte sitta hemma. Hoppas något roligt händer iallfall.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0