hemma

Kom precis hem. Tänkte på att jag nästan alltid börjar mina inlägg så, om ni ville veta. Bion var iallfall bra! Den är värd att se och man fick panik i filmen hela tiden. Vi satt och skrattade under nästan hälften av filmen åt olika saker, sjukt roligt, kan bero på att vi har världens bästa humor. Eller vad säger ni? Nu ska jag ta bort mitt smink sen sova. Blir en tidig kväll, kan behövas eftersom jag inte sov efter skolan idag, duktiiiig! Har lite panik eftersom jag inte har pluggat till matteprovet imorgon, men det ska vi nog ordna på något sätt. Har bestämt mig om sävefesten också, jag drar dit. Man lever bara en gång! Varför vara tråkig?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0