fredag

Vaknade ungefär vid tolv. Är helt död. Gick inte till skolan idag för jag har sjukt ont i halsen, tro det eller ej, men det är faktiskt sant! Gick hem i regnet utan skor också så jag är förkyld nu.
Drömde att jag satt och såg på julfilmer en hel kväll, rolig dröm. Gårkvällen var iallfall rolig, vi förfestade några stycken hemma hos Jack först, sen tog vi taxi till gute och där var det funfunfun! Dansade nästan hela tiden, har så sjukt ont i fötterna idag. När allt var slut så gick jag och Andrea hemåt, jag gick hem och Andrea sov hos Alex. Idag är jag som sagt, ganska död. Ikväll ska jag äta pizza, har aldrig varit så sugen på det som nu. Efter det ska mamma hämta mig här vid pappa vid halv åtta, så ska vi åka hem till Nathalie först och lämna lite saker jag lånade igår, så måste jag ragga tag i mina converse! Jag lånade ut dem igår och nu har jag inte en aning om vart de är någonstans, varför tappar jag alltid bort mina skor? Jaja, efter allt det så ska vi hem, äta lite godis och se på idol. Mys. Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och sen göra te

puss,
bilder från när vi var hos Jack kommer, tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0