fredag

Skolan sög. Eller, jag fick iallfall skratta mycket, vilket var det enda som inte sög. Efter skolan blev det en tripp på stan med Vickan på tjugo minuter. Trevlans. Efter det fick jag skjuts hem, var hemma i en halvtimme sen fick jag skjuts hem till Andrea i Västerhejde. Hon har visat sina hotell resturang kunskaper och lagat den godaste pastasåsen någonsin till oss som vi åt förrut. Sen har jag hållt i hennes lillebror och blivit helt kär i honom. Han är min idol. Vi ska tydligen ut och träffa Di Corsi nu, efter det ska vi äta choklad, läsk och popcorn som vi var och köpte förrut + se filmen som vi hyrde. Nu blir Andrea arg för att det tar en timme för mig att skriva ett blogginlägg. Kommer kanske inte skriva så mycket imorgon heller, ska först på dop och se när Andreas lillabror Isak döps. Andrea ska sjunga också, om ni inte visste det är hon världsbäst på att sjunga. Efter det kanske jag skulle träffa Elin.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0