doodles darcy

Har vaccinerat mig idag. Satt och skakade först och var sjukt nervös, och jag tyckte att det kändes. Jag spände kanske lite, eller nej. Det gjorde ont, punktslut. Jag och Nathalie gick hem till henne efter vaccinet. Vi har varit där hela dagen med Hampus. Vi har sett på film mest och ätit lite, thanks for the company fellows! Mamma hämtade mig där vid halv fem eller något, sen åkte vi och handlade och nu sitter jag framför datorn. Jag har fortfarande ont i min arm, hela armen krampar och jag har jätteont i kroppen. Jag kommer amputera bort armen själv snart. Har tagit en alvedon för ett tag sen men det hjälper ju inte. Nu orkar jag inte klaga mera. Om exakt en vecka så sitter jag på flyget på väg till London, och nu blev jag nervös igen. Jag har aldrig flygit förrut och jag är livrädd för det. Det kommer störta och jag ska dö.

Puss

och Nathis, är min stavning på doodles godkänd?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är den helt klart! Perfekt*

2009-11-26 @ 19:40:39
URL: http://nathaliejo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra, då kan jag vara lugn!

2009-11-26 @ 20:52:51
URL: http://rrhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

näääääädå... du kommer inte dö:D

2009-11-27 @ 19:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0