torsdag

Idag är vi då lediga. Jag såg på film igår, little miss sunshine hette den, den var faktiskt bra tycker jag ;). Idag gick jag upp vid tio, sen fixade jag mig och åt lite frukost, sen skulle jag ta bussen som gick tio över elva, så när jag kommer ner till vägen så är det väl kanske 10 meter till busshållplatsen, då åker bussen förbi mig :( grymt irriterande. Det var bara att gå hem igen, tänkte gå till stan .. men det orkade jag inte. Jag skulle ringa Andrea och väcka henne också, jag har nog ringt fyra gånger och skickat två sms, men det är faktiskt omöjligt att väcka henne. Mamma slutar ett, då kommer hon och skjutsar mig till stan. Sen ikväll ska jag på soaré i aulan i skolan, det brukar faktiskt vara roligt. Ska typ dit med Anneth, Andrea och Sigrid. Det ska bli kul!

en bild på mig utan hårförlängning

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0