tisdag

Gick upp tidigt imorse och åt frukost med mamma innan hon skulle åka till jobbet och så. Det var bara bra, för då kan jag somna ikväll! Blev inte stan med Rebecca :( det blev knaaas. Vi har ju room service imorgon i skolan, hela vår skola går runt till olika klassrum och gör olika saker, förra året vann ju jag, Tova, Adam och Andreas allting! Det är jätteroligt tycker jag, så vi ska vara samma grupp imorgon och försöka vinna i år igen, hah. Om en stund så kommer nog pappa och hämtar mig, ska se på desperate housewives hela kvällen! Har inte sett på det på jättelänge .. jag börjar komma ifatt avsnitten som går på tv nu också. Det har varit jättedåligt väder ute hela dagen, men nu skiner solen och det är varmt så jag ska ut och sola ett tag!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0