tisdag

Vi började skolan med nationellt prov i kemi, fyfan det gick åt helvete. Fattade verkligen ingenting av det! Men, vad ska man säga? Som Nadja brukar säga ;) haha. Sen hade vi håla i typ två timmar, så jag och Tova drog till stan och hon skulle köpa en liten dataväska som hon ska ha datan i när hon åker iväg imorgon :( hon ska till sthlm i en vecka typ.. usch vad lång tid. Sen åkte vi iaf förbi hennes farfar och sa grattis till honom eftersom han fyller år, sen åkte vi tillbaka till skolan. Sen såg vi film på tyskan, lunch, so och på musiken ska vi skriva en egen låt och göra musik till, hah går verkligen inte bra. Efter skolan så satt jag och pratade lite med Sermed och Maja, sen kom mamma och hämtade mig och vi drog hem och fikade. Ikväll ska jag nog åka in till stan och träffa Andrea och Julia, vi ska stå vid hamnen klockan tjugo över tolv och välkomna hem Jesper och Theo. Sen ska jag, Andrea och Julia gå hem till Andrea och sova där. Jag kommer vara sjukt trött och helt död, men det är värt det! Sen är vi ju lediga på torsdag också. Kommer kanske inte skriva mera fören imorgon,

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0