strandpromenaden

Jag gick faktiskt till stan idag! Från follingbo till stan .. jag är rätt stolt över mig själv ändå eftersom jag är så sjukt lat! Jaja, jag gick hem till Andrea iaf, och efter en stund så gick vi ut mot stan. Vi mötte upp Nadja och sen gick vi ner mot strandpromenaden. Det var lite folk där och vi satt och pratade lite och ett tag så var det ändå rätt många där, men ändå så var det rätt drygt eftersom jag inte var så glad sen blev det så kallt! Sen drog jag och Kraft upp mot öster igen, och där satt vi och pratade med lite andra ett tag och jag fick sånt jävla skrattanfall, haha. Sen gick vi till max och köpte pommes av min bror (a) och sen kom min mamma och Robban och hämtade upp oss, så skjutsade vi hem Kraft och sen åkte vi hemåt. Nu ligger jag i min säng, har precis ätit snickers glass, det bästa som finns! :) Ser fram emot imorgon faktiskt! Jag, Kraft, Jesper och kanske någon mer ska hem till Theo och äta tårta och fira honom i efterskott. Det ska bli mysigt faktiskt! Nu måste jag sova, för jag är rätt trött (a)

pussgodnatt! 

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0