söndag

Vaknade för en liten stund sen, sitter just nu och äter frukost. Vädret var ganska okej idag, eller det är rätt mycket moln och det blåser också, men det är ganska varmt och solen skinaaahhh. Idag hade jag inte tänkt göra någonting alls faktiskt. Skulle plugga men allt glömde jag i mitt skåp, så jag har typ tre saker som ska vara inlämnat nästa vecka och ett engelskaprov jag ska göra, tyskaprov kommer snart + min ig varning i matte och ska göra klart mitt linne på slöjden och blää blir så mycket nu. Vill bara skita i allt, men det går ju inte.. så jobbigt. Stressar också inför balen och allt, måste ha klänning och skor men det går ju också åt helvete eftersom min mamma ska göra allt så komplicerat .. nu vet jag inte vad jag ska skriva om längre

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0