onsdag

Idag är jag på ett väldigt bra humör! Sitter och äter frukost nu och lyssnar på musik, har precis fixat klart mig. Har stått och hållt på med mitt hår i en halvtimme typ, det kommer se lite konstigt ut eftersom jag har gjort blonda slingor och mitt löshår är mörkare, då kan man ju fråga sig varför jag har det i ;) ? Men jag har blivit lite beroende av det faktiskt, jag tycker jag ser bättre ut i långt hår också, men jag ska skaffa nytt snart som är ljusare. Snart ska jag gå iväg till skolan, vi har ju "room service" , sjukt kul! Efter skolan ska jag på stan med Rebecca en stund. Juste, sen är vi ju lediga på torsdag och fredag också, så nu är det typ lov tills på måndag!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0