måndag

Har inte skrivit på hela dagen, ska skriva lite snabbt för att jag måste sova snart! Var trött hela dagen, för jag kunde inte somna igårkväll. Var bra väder iaf, så då blev man ju iaf lite gladare. Efter skolan så drog jag och Tova till skolan, jag la undan en klänning och två par skor till balen. Jag och Tovis fikade också på Max en snabbis, testade "lyxshaken" med jordgubbar, glass och massa grädde, fan vad god den var och sjukt mättande, kostade 29 kr. Sen klippte jag mig, först såg det inte så kort ut men nu när jag är hemma tycker jag det ser sjukt kort ut. Men hellre det än att ha så slitet hår som jag hade innan. Efter skjutsade Tova hem mig till Follingbo och min morbror Göran är här också (a) han träffar jag bara några gånger om året och han är så jävla skön också ;) sen har jag bara pluggat matte och lite engelska. Nu måste jag sova, kanske kommer bli lite dålig uppdatering nu eftersom jag har rätt mycket med skolan och så


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0