måndag

Vaknade med en riktig förkylning och sjukt ont i halsen, så jag stannade hemma idag. Har ju inte precis blivit gladare av vädret, det har bara regnat och varit mulet typ hela dagen. Men jag tycker det är lite mysigt ändå, har gosat in mig i filtar och kollat på film hela dagen! Då blir det bara ännu mysigare när man hör regnet utanför (a). Ikväll kommer Tova hem från sthlm :) saknar henne! Rebecca kommer också hem från cypern, har saknat henne också! Imorgon så ska hon orientera med sin klass typ precis utanför mig, så när hon är klar så ska jag följa med henne till stan och kolla lite med henne tills hon skulle träffa Fanny. Juste, jag och Rebecca kanske ska till sthlm på fredag också, jag ska bl.a. kolla balklänningar och så, kulkul! Nu ska jag nog se på en film till, men jag skriver mera sen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0