måndag

Var uppe rätt sent igår ändå, somnade nog vid halv tre - tre eller något. Pratade med Daman i telefon rätt länge, och sen fastnade jag på ett spel också. Jag hade ställt klockan idag för att jag inte ville sova bort hela dagen. Det är rätt bra väder idag, fast lite blåser det .. men jag ska sola ändå. Mamma och jag ska gå ut och gå i spåret snart, sen ska vi hoppa hopprep :) haha. Jag måste egentligen in till stan och hämtade min kemi bok hemma hos Elin, glömde den där när jag var där sist. Jag har ju nationella prov i No imorgon, måste plugga litegrann till det. Juste, jag hade beställt en leopard bikini från hm som skulle komma för flera veckor sen och nu säger de att den är slut och inte kommer in igen, är jättebesviken nu. Nu måste jag gå och hjälpa mamma med en grejj, skriver sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0