lördag/söndag

Igår var jag, Tova, Sermed, Daman, Nadja, Andrea, Helena, Vitim och Alice hemma hos Daman och grillade och så. Det var en jättelyckad kväll tycker jag, skrattade sjukt mycket och maten var jättegod och så :) efter vi hade varit hos Daman så gick jag, Tova och Sermed hem till honom, vi satt där och pratade och jag asgarvade i typ en och en halv timme åt ingenting, så jävla kul, haha. Sen gick jag och Tovishhhh hemåt vid lite efter tolv. Fler bilder från igår kommer senare när jag fått dem från Daman.
Idag vaknade jag runt elva, har typ bara suttit vid datorn. Vädret var lite tråkigt idag faktiskt .. jag som hade tänkt sola idag! Vid halv tre så kommer farmor och farfar hit, vi ska fira min storebror Jim som fyller 20 år idag. Vet inte vad jag ska göra ikväll, vi är ju lediga imorgon. Ska iaf till follingbo senare, då är det alltid problem att komma in till stan och hem från stan. Så jag kanske bara stannar hemma och har filmkväll med mig själv,

puss. 

                           

                           

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0