lördag

Gårkvällen var .. trevlig, hah. Nejmen jag hade sjukt roligt med min klass, i början iaf. Vi åt, skrattade och hade jätteroligt. Senare av kvällen är rätt oklar för min del, tänker inte sitta och skriva om det men min klass vet vad jag menar. Jag säger förlåt om jag förstörde eller var irriterande, för det skulle jag också varit. Mamma kom och hämtade mig lite senare på kvällen, jag fick med mig allt hem, men kameran gick sönder .. roligt! Som tur är är korten från igårkväll räddade, det går inte att ta kort men det går att kolla på alla kort man tagit och så. De kommer lite senare, för jag orkar inte hålla på och fixa med det nu. Snart ska jag åka med mamma och kolla på tapeter, ska hitta någon snygg för jag ska byta rum snart! Kan skriva lite mera sen, mamma ropar nu

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0