igår

Jag åkte in till stan, där jag träffade Julia ;) så gick vi till Andrea. Där satt vi ett tag och roade oss! Vid tio gick vi hem till Alex och satt där ett tag, jag och Julia fick kaffe .. så vi blev happy iaf. Efter ett tag så gick vi mot hamnen, så där stog vi med uppblåsta kondomer, för vi hade inga ballonger. Eftersom vi verkligen hade lovat Jesper och Theo att vi skulle stå där med ballonger och välkomna dem hem. De blev iaf glada, men jag tror vi blev ännu gladare, haha.För vi skrek och sjöng sen nästan hela vägen hem! Vi  gick iaf upp mot stan vid kanske tjugo i ett, vi skulle köpa kaffe på mcdonalds men det var stängt, så vi sprang till max, men det var också stängt. Så vi blev sadfaces och gick hem .. och jag blev slagen för jag gick på alldeles för många avbrunnar. Sen band de en sjal runt mitt huvud och så gick jag så hem till Andrea, det var läskigt .. eftersom de fick mig att gå in i en massa saker :( när vi kom hem till Andrea så gjorde hon en massa mackor till oss, sen vid tre skulle hon duscha .. så jag och Julia somnade! 

                   

                   

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0