hej

Skolan var faktiskt rätt så nice idag för en gång skull. Har varit riktigt glad idag! Efter skolan gick jag och Andrea till stan, vi gick runt lite först sen träffade jag Elin vid solberga. Vi gick och köpte godis sen gick vi hem till henne. När vi suttit där och pratat, skrattat och ätit godis ett tag så gick vi ut och gick lite ;) gick på adelsgatan och Elin provade lite kläder, jag testade en klänning. Sen gick vi och köpte glass sen satte vi oss på en bänk ett tag. Efter en stund så skulle Elin gå, så Maja och Denise följde mig en bit. Sen vid öb så kom Tova och hämtade mig på moppe, så åkte vi hem till henne. Vi har typ ätit tacopaj precis med hennes farbror, hans tjej, hennes tre kusiner, hennes lillasyster och hennes pappa ;) det var iaf jättetrevligt. Nu är jag hemma och hämtar hennes present och ska snart byta om och fixa mig lite, sen ska jag dra iväg till Tova igen och sen ska vi nog träffa Andrea tror jag, får se vad vi hittar på 

ciao 

                         

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0